Blogger Backgrounds

Khamis, 19 April 2012

DIA SELALU DIHATI SAYA

Hii , boboi hari ni aku rindu dekat MK sngtsngt. satu hari tak tngk muka dia ha naik sakai aku jadi nyer. Arhh, aku tak tao nak cakap macam mana lagi dgn dia sbb dia dah jarang datang skola and dah jarang tngk dia, sumpah sedihh and demam rindu kan dia saja. cintakan dia sampai mati , ahaha. aku nak dia tao yang aku ni btolbtol sygs kan dia. aku tao dia segan dgn aku, tapi tkper aku maseh mampu bersabar demi dia, Ya allah kau buka kan lah pintu hati dia untuk aku ya allah. Hanya dia saja dihatiku. aku dah puas berusaha macam macam demi dia untuk baik baik dgn dia tapi dia sukar dipujuk. aku sedih dan menyesal sngt sebb lepas kan dia macam tuh ja. aku tao dia sedih dan sakit hati sebb aku buad dia macam bola, tknk tendang nak sambut, aku mohon maaf sngt sbb aku sygs kau doe kalo bole aku nak sangat kita macam dulu. aku happy sebab tngk kau gembira. aku tak suka kau sedih sedih ! setiap kali kita bertentang mata hati ni selalu jatuh kt kauu . Kau selalu senyum dgn akuu tapi aku xnak mcm tuhh jee weii , mana semua janji kauu ? aku sayangs kauu sangat , tolongla lembut kan hati kau untuk menerima akuu , sebab kau lah yang paling aku sayangs. ILOVEYOUMK ......... Dulu masa kita bersama kita selalu kuat kan diri masing masing. kita happy sumpah sedihnye mana la semua tuh pergi aku harap dapat kembali macam dulu . aku gembira sngt sebab dapt duduk sebelah kau tngk kau makan nasi sama sama. tapi kita tk bercakap pon kan. kalo bole nak suap suap :P hehe. tapi time tuhh aku mampo senyum saja, aku tak kuatt nak tegur kau aku segan depan membe membe kau. Biarlah tuhan saja yang tahu hati kita berdua ini . Aku Doa Kpd Allah Supya kau Adlah untuk aku sygs.


biarlah orang nak cakap ape pon yang penting aku sygs kauu, kau milik aku. mereka biarlah mereka. aku biarlah aku, mulot orang aku takbole na tutup. tapi kalo mulot tempayan aku bole tutup . so HAK MASING MASING . 

     iloveyouMUHAMAD KHUZAIRIE    

0 ulasan: