Blogger Backgrounds

Khamis, 19 April 2012

Hari ni sedih sangat :'(

 assalamualaikum,
   seriouslyy aku sedih hari ni, tiada yang gembira balik balik jea Aku kene Marah Dgn Mak , cakap aku bagai ehh pleaSe laa aku ni penat balik Netball , lagipon ade sukan petang tadi. dia fikir aku ni makan tido tk reti buad kerje semua , nak marah nak pekik kt telinga awat . aku tak suka semua tuhh. bagi aku MAK orang laen tk macam ni pon , tapi dia asyik berkira jea. aku benci bila orang suka mengunkit ni, Please la sblum pergi kau buad dulu ni tak nak harapkan aku Balik BUADD ? kau jalan beli makan ? aku jadi kuli batak semua ? selama NI  aku buad kerje macam takdea btol kan ? asal je salah la aku buadd. pastuh cakap aku ni mcam tetttt ....
Aku dah besar tkkan maseh kau nak bebel dgn aku wei. hati selalu kecewa dgn perangai kau semua. tkde fikirkan orang lain. ade anak lain xnak suruh. aku jugak dia suruh


# aku sayang MK

0 ulasan: